מאמרים // קורסים לגישור במשפחה

אם אתם מרגישים שמוסד המשפחה בישראל ידע ימים טובים יותר, אתם בחברה טובה. רבים מרגישים כך. לא חייבים להסתכל על הסטטיסטיקה של גירושין בכדי לדעת שיש הרבה מאוד משפחות לא מאושרות. אבל גם אם יש דברים שלא עובדים בצורה חלקה, לא חייבים לייצר מלחמת עולם, מלחמת חורמה. קורסים לגישור במשפחה מלמדים בדיוק את זה, איך לייצר תהליך חיובי במשפחות, גם כאשר ישנם קשיים. קורס לגישור במשפחה יכול להועיל לזוגות בתהליך גירושין אבל גם יכול להועיל אם יש סכסוכים פחות חריפים. עבור תושבי הצפון, כדאי לדעת שמוצעים כיום גם קורסים לגישור בצפון. לכן, אם אתם רוצים מקצוע מרתק וחשוב, אם קורסים לגישור במשפחה מעניינים אתכם. זה הזמן. קורס גישור בכרמיאל, במכללת גבהים. תפקיד חשוב, מאתגר ומבוקש ביותר.

קורס לגישור במשפחה

מכללת גבהים מהווה בשורה חשובה למתגוררים באזור הצפון. במכללה מתקיימים קורסים לגישור בצפון ברמה מקצועית גבוהה. קורסים לגישור במשפחה שמועברים על ידי מרצים עתירי ידע וניסיון. קורס לגישור במשפחה מתקיים בקבוצות קטנות ומתאים מאוד גם למגשרים שכבר עסקו בגישור בתחומים אחרים. אם התנסיתם למשל בגישור על רקע עסקי ואתם רוצים התמחות נוספת, קורס גישור בכרמיאל בדגש על קורסים לגישור במשפחה יפתח לפניכם עולם רחב נוסף.

קורסים לגישור בצפון

אם מעולם לא עסקתם בגישור, בכל זאת קורסים לגישור במשפחה יכולים להתאים לכם. כדי להפוך למגשרים מקצועיים ניתן להירשם למכללת גבהים לקורס  גישור בסיסי, לחסרי ניסיון קודם. לאחר מכן, אפשר להמשיך את ההכשרה במסגרת קורס לגישור במשפחה. העובדה שקיימים קורסים לגישור בצפון מאפשרת לתושבי האזור להימנע מאותן נסיעות ארוכות לאזור המרכז. קורס גישור בכרמיאל נעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא שום פשרות. קורסים לגישור במשפחה שכוללים את כל התכנים החשובים.

קורס גישור בכרמיאל

מה בעצם כולל קורס גישור בכרמיאל עם דגש על גישור משפחתי: קורסים לגישור במשפחה כוללים את העיסוק במאפיינים המיוחדים של סכסוכי גירושין. היכרות עם בני הזוג והמשמעות של סכסוך בכלים משפטיים רגילים. במהלך הקורס מקבלים תובנות בנושאים כגון סדרי עדיפויות בגישור, מקומם של הילדים בהבנות שמשיגים, היבטים של רכוש, מזונות, הסכמים שאליהם ניתן לחתור. לאורך קורס לגישור במשפחה מתקיימים תרגולים של מצבי אמת ולומדים עוד מגוון היבטים חשובים. אם חיפשתם בעבר קורסים לגישור בצפון ולא מצאתם, זה הזמן להצטרף לנרשמים למכללת גבהים. קורסים לגישור במשפחה, קורסים למאמנים, NLP ותחומים נוספים.