מאמרים // לימודים במכון אדלר

אדלר היה פסיכולוג, אבל גישתו המיוחדת הפכה אותו להרבה יותר מזה. עד היום, לימודים במכון אדלר מושכים קהל רב, הן פסיכולוגים והן חסר השכלה פסיכולוגית. קורס יסודות מכון אדלר מבוקש כל כך מפני שזה לא רק קורס תיאורטי. קורס יסודות התיאוריה האדלריאנית מעניק שפע של תובנות וכלים לחיים. אם לימודים במכון אדלר נשמעים לכם מעניינים, את אתם מחפשים תובנות לשיפור החיים, הפרט והיחסים במשפחה, אתם מוזמנים להצטרף. מכון אדלר קורסים לקהל הרחב, כעת במכללת גבהים.

קורס יסודות מכון אדלר

גם אם לימודים ארוכים לאורך שנים אינם הדבר שמושך אתכם, לימודים במכון אדלר יתאימו לכם. קורס יסודות מכון אדלר לא מחייב אתכם להגיע לאוניברסיטה לאורך שנתיים ושלוש. קורס יסודות התיאוריה האדלריאנית לא משתמש במונחים המנותקים מעולמו של הקהל הרחב. מכון אדלר קורסים לקהל הרחב, אלה לימודים ברובד אחר לגמרי. לימודים במכון אדלר, שמתחילים בקורס היסודות, מצליחים לשנות תפיסות ולהעשיר את העולם של כל אחד ושל כל אחת. הקורס יוכל לסייע לכם להבין איך לחנך את ילדיכם ברוח התיאוריה האדלריאנית, איך להתייחס לבחירות במהלך החיים, איך לשפר את האווירה בבית. הקורס מועיל למשתתפים בכל שלב בחיים. במקומות העבודה, בבית או מחוצה לו.

קורס יסודות התיאוריה האדלריאנית

כדאי לדעת שהתובנות של אדלר ו"כלי העבודה" שהוא מציע נרחבים מאוד. זוהי הסיבה לכך כי לימודים במכון אדלר מושכים אנשים רבים כל כך. ועוד דבר חשוב לדעת. קורס יסודות מכון אדלר מאפשר לקבל את הטעימה, הבסיס והיסוד. זהו קורס חוויתי ומעשיר. אך קורס יסודות התיאוריה האדלריאנית מציע גם מעבר לכך. הוא מציע לאחר מכן אפשרויות להרחבה, בקורסים נוספים. מכון אדלר קורסים לקהל הרחב השפיעו לטובה על חייהם של אין ספור אנשים בארץ ובעולם. למידע נוסף בנושא לימודים במכון אדלר אתם מוזמנים לפנות למכללת גבהים.

מכון אדלר קורסים לקהל הרחב

לימודים במכון אדלר מבוססים במידה רבה על הגישה ההומניסטית, אוהבת האדם של אדלר. קורס יסודות מכון אדלר מעניק תובנות רבות על עולמו הפנימי של האדם, על העולם הפנימי של כולנו. מדוע המשפחה כל חשובה לנו? מדוע הקהילה שסביבנו מהווה מקור של כוח? מדוע הבדידות יכולה להיות הרסנית ואיך הופכים את הקהילה או הבית האישי שלנו להרמוניים יותר? קורס יסודות התיאוריה האדלריאנית הוא מקום נכוון לקבל בו תשובות טובות. מכון אדלר קורסים לקהל הרחב מקדם גם אתכם בברכה. לימודים במכון אדלר במכללת גבהים, הרווח כולו שלכם.